nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Gårdagen..

Kategori: Lena

När jag tittade på bilderna från gårdagen blev jag så besviken. De såg ganska ok ut men när de hamnade på datorn såg det helt annorlunda ut. Men nu när jag gått igenom dem bestämde jag mig för att lägga ut några trots allt. Det var en sådan knäpp promenad igår. Tjock is och grön gräsmatta om vartannat och en 5-6 grader varmt.


Linnéa och Bonita i Tjolöholms hamn där det som synes var blankis!


Puh, vi klarade oss genom all isen!


Tjolöholms småbåtshamn!


Sedan gick promenaden upp på ett berg. Där var det full storm!


Tikkan vilar ut på en parkbänk vid Tjolöholms slott!


Mejas rumpa var för stor för bänken så den ramlade ut på baksidan :-D


Linnéa och hundarna vid Tjolöholms badplats!


Osså Carina förstås! Sköna vårfärger!


Tjolöholms slott en lördag i februari!

Dom var ju inte riktigt så dåliga som jag tyckte igår. Men vi går ut idag igen. Då tar jag med den "riktiga" kameran!

Kommentarer

  • Carina & Tequila säger:

    Tack för trevligt sällskap igår. Det var en rolig och annorlunda väg. Syns om en stund.

    Carina & Tequila

    2011-02-06 | 08:42:50
    Bloggadress: http://tot.leocarina.se
  • Linnéa säger:

    Det blev väl inte så dåliga bilder! Ses strax =)

    2011-02-06 | 09:01:56
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: