nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Mûsli

Kategori: Linnéa

Gud va varmt det var igår. Jag var helt genomsvettig när jag kom hem på gula faran igår... Det blev att ta en iskall dusch så fort jag kom innanför dörren. Sedan blev det grill! Björns bror Jens var också här. Det blev grillad kyckling, halloumi, en god sallad och ett gott bröd! Senare bestämde jag mig för att göra egen mûsli! Den blev väldigt god! Här är receptet om ni skulle vilja testa!


Ser kanske inte så gott ut men ska hälla över det i en fin glasburk sen!

Ikväll kommer Nasim hit! Hon ska bjuda på grillad persisk kebab! Kommer att bli mums!

Nä nu måste jag väcka Björn och cykla till jobbet! ha en bra dag!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Låter som en härlig kväll! Måste prova receptet! Nu blir det bada sedan Göteborg och lite träning. Pöss

    2011-08-03 | 12:58:55

Kommentera inlägget här: