nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Räkmacka med mamma!

Kategori: Lena

I söndags var jag och mamma på Gothia Towers på restaurangen på översta våningen och käkade deras mumsiga räkmacka. Det var riktigt kul! Jag har inte varit där på en himla massa år.



Det var mörkt kakebröd i botten, ägg, majonäs och en massa goda räkor! Jättegott verkligen! Och vilken utsikt det var från restaurangen! Bara fönster överallt. Man ser verkligen över hela stan! Angeredsbron åt ena hållet och Götaverkskranen åt det andra!



Lilla mamma




Här ser man Korsvägen från ovan! Riktigt mäktigt! Men jag gjorde något riktigt läskigt utan att tänka mej för. Jag sade visst när mamma frågade om vi skulle åka panoramahissen upp till restaurangen. jag tänkte inte mer på det utan tog fram mobilen när hissen startat och tog ett kort!



Och sedan kom paniken! Jag vände mej mot väggen och blundade resten av hissfärden. Fy vad läskigt! Hur kunde jag som är livrädd för höjder gå in i den hissen utan att tänka? Mamma tyckte nog jag var rätt mesig! Vi åkte den vanliga hissen ner.
Tack för en trevlig dag mamma!

Kommentarer

  • Anki säger:

    Dit har jag tänkt väldigt många gånger att jag skulle gå och käka de där berömda räkmackorna men jag har inte lyckats ännu! Kram

    2010-09-12 | 02:00:04
    Bloggadress: http://tankesymfoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här: