nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Härligt med ledighet!

Kategori: Linnéa

Gud va skönt det ska bli att vakna imorgon å inte behöva gå upp å gå till jobbet! Fast det ska juh regna hela ledigheten. Men lite grillning å annat ska vi nog klara av ändå! Aron kom juh hem idag med! Måste träffa honom :)

Idag va det juh verkligen skitväder rent ut sagt. Igår va jag å övningskörde med en jobbakompis så jag låste in cykeln på jobbet. Men idag va jag juh tvungen å cykla hem den för jag vill inte att den ska stå där över hela ledigheten... Ååååååååååååhhh va kallt det va å det regnade å blåste å va så jobbigt. Jag hann inte ens cykla hundra meter förräns jag helt pisseblöt!! Usch! Men jag klarade det hem =) Jag tog en varm dusch å sen satte jag på mig morgonrock å mina favvo shepardstofflor! Dom e så gosiga!



Nu ska jag bara ligga i soffan å värma mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: