nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Lördag och hyfsat väder!

Kategori: Lena

Det var riktigt fint väder för att vara vinter idag! Inte så kallt och solen sken faktiskt!
Jag hade städat ur en massa skräp ur huset och hade bestämt mej för att göra ett besök på Klovsten och slänga all bråten idag. Trots att jag har en stor bil så var den alldeles "knökfull". På Klovsten var det ganska lugnt faktiskt! Jag blev förvånad! Där brukar vara lika mycket folk som i affären på lördagar. Men det var bra! Jag tog tid på mej och kände mej riktigt nöjd efteråt!

Åkte en sväng till Willys och handlade lite hundmat och sånt som man måste ha. Det blev fiskgratäng som jag har ätit till middag nu i eftermiddag. den var riktigt god!

Jag ringde Ki imorse och trots att hennes Mats fyller år idag, hurra,  så skulle vi gå en sväng i skogen med hundarna. Jag köpte med mej en låda godis till honom som present och han blev glad!
Vi gick en riktig långrunda och vi hade kamerorna med oss så det blev en hel del kort! På hundarna alltså!


Här är vi på promenad i skogen! Härligt väder och gladsa hundar!


Det obligatoriska gruppkortet! Bonita, Meja och Sexy!


Och så ett kort på dem allihop! Visst e dom fina!

Fler kort finns på Sexy's blogg.

Nu e vi hemma igen och hundarna sussar så sött efter en halvdag i skogen! och jag är faktiskt lite stel i benen, känner jag. Åldern??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: