nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Vinter

Kategori: Lena

Snöade igår - igen och det skall bli mer imorgon. Blä. Men det är varmare just nu. Vi var ute i Kungsbackaskogen idag, Ki, Pia och jag. Pia har fått en ny perro och den har inte haft det så lätt. Så det var promenad med miljöträning för oss alla. Men det är ingen som är bättre än att det kan behöva tränas för någon av våra hundar. Det blev ett par timmar i skogen till slut ändå och det kändes skönt när vi kom hem.

Imorgon skall jag gå till optikern för att skaffa glasögon. Jag ser inte vad det står på hastighetsmätaren längre så det är väl dags!
Hoppas dom har "Dame Edna" brillor. Det tror jag att jag skulle passa bra i! Haha!



Nu ska jag sätta mej och kolla på OS en stund! Man kan ju alltid somna till lite curling eller nåt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: