nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Första dagen avklarad!

Kategori: Linnéa

Då var måndagen avklarad. Den gick faktiskt väldigt bra! Men fick reda på att jag måste jobba över imorgon och kanske onsdag pga att arbetet man ska göra inte kommer i tid. Blääääääää men men d blir goa pengar. Och då får jag träffa mammi och kanske brorsan om han e hemma...

I alla fall, efter jobbet så möte jag upp älsklingen på stan. Vi gick en sväng till en möbel/inredningsaffär som heter Hos Bratells.se
Där hittade vi mycket fint man skulle vilja ha!!! Sedan gick vi till en uteservering. Jag tog en Kaffe Karlsson - Kaffe, Bailyes, Cointreau och Grädde. Mums!
Nu e jag hemma och ska käka lite middag och kolla på den nya Wallander filmen Kuriren!
En bra start på veckan!
Tjohopp!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Välkommen imorgon!

    2009-07-27 | 22:39:05
  • Anki säger:

    Kaffe Karlsson lät gott!

    2009-07-27 | 22:46:19
    Bloggadress: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här: