nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

God morgon!

Kategori: Linnéa

Vaknade tidigt idag även fast jag gick och la mig jättesent... jaja igår va i alla fall trevligt när Terese var här! Björns bror (Magnus?! Hahahhahahahahaahahahahah) va oxå här å vi hade värsta diskussionerna om allt från om utsvängda jeans e snyggt lr vad rabarber e gjorda av.... Helt sjukt men skoj!

Jag och Terese kollade på dom två sista avsnitten av Greys Anatomy oxå och OMG va spännande det va!!!Måste komma ny säsong! Kolla här om du e nyfiken!


Det va juh sjukt varmt igår oxå. Så på morgonen/förmiddagen låg jag och solade! SKÖNT!



Idag verkar det inte bli lika fint väder nu när jag kollar ut. Men man kan juh alltid hoppas!

Ha d bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: