nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Vårig helg!

Kategori: Linnéa

Vädret i helgen har varit jättevårigt! Solen har vart framme och det har varit flera plusgrader :D
 
Nu för tiden vaknar jag så sjukt tidigt på morgonen. Så varje helg när jag går upp så brukar jag strax därefter få ett meddelande av mamma: E du vaken??
Skönt att det e nån mer som e lika morgonpigg som mej. Så vi brukar åka ut å gå långpromenader med hundarna innan klockan hunnit bli 09.00. Hur coolt e inte det då? Inte en kotte ute så tidigt. Haha

I lördags fick jag såklart mitt sms. vi hade lite ärrenden att göra, eller ja, vi skaffade oss kan man väl säga... I alla fall vi åkte till stan och gick ut med hundarna där. Vi gick vid ån och där hade isen smällt så änderna va så glada att dom kunde bada igen! SÖTA!



Sen som sagt hade vi lite ärenden i affär. haha. jag ville shoppa upp lite presentkort som jag fått när jag fyllde år.
Lite skoj hitta vi allt!! Sen drog vi hem till mamma å fikade lite. Efter ett tag kom Aron hem som hade vart å lanat. Vi åkte hem till mig där jag bjöd på tacopaj! Och mamma fick fotbad och pedikyr!! Millenium triologin börjde juh sändas på tv igår och då skulle juh mamma se på den för hon har ju fortfarande inte sett dem. I alla fall, fem minuter in i filmen såg det ut så här...


sover som en stock


Aron med!

Så där satt jag själv å kollade!!

Idag var jag å mamma på promenad på tjolöholm. Där var det fullt med Kanadagäss. Så det verkar som även djuren tycker att våren är här!

Nu har jag städat huset lite. Det behövdes... Nu väntar jag på att brother Bear ska komma hem från Stockholm. Har la saknat honom lite. Fast bara lite! =P hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: