nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Lampor & Pepe

Kategori: Linnéa

Vaknade imorse av den j-a hackspetten igen...
Gick upp. Skulle crosstraina. Då ringer mamma å säger att pappa inte har hunnit spela på V-75 så d va bara å stiga av crosstrainern å försöka sig på att få till en bra rad. Jag tycker ändå att det gick hyffsat för att vara första gången. 4 rätt. Nästan 6 enligt mig om inte hästarna hade sprungit förbi min vinnarhäst precis på mållinjen... blää. Ville juh vinna. men men bättre lycka nästa gång.

När det va klart gick jag på crosstrainern igen å körde en timma. När jag va klar så hade Björns mam och pap kommit. Dom hade med sig jättefina lampor som ni får se på bild en annan dag. Vi har inte hunnit koppla in dem än för när dom åkte så drog jag, mamma, Aron och Björn till Tio Pepe! Där käkade vi oxfilé, potatisgraäng, vitlöksbröd å massa gott! Och lyssnade på livemusik! haha pianogubben som satt för sig själv å sjöng =D
Jag fick värsta presenten av min bästaste bror!!! Presentkort på Raglady <3 så imon blir d en sväng till Kungsmässan!!


Mina söta!


Björn å nea

Nu sitter man här i soffan. Mätt och go!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: