nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

En vecka kvar till semester!

Kategori: Lena

Härliga dagar nu. Varmt och soligt men lite bris ändå. Så man inte storknar i värmen. Igår regnade det en del. Det var riktigt skönt. Jag och Ki var på Tjolöholm och promenerade i flera timmar på kvällen. Hundarna badade och lekte. Det var underbart helt enkelt.




Ki, Bibbi och Fozzie

Idag var jag på Tjolöholm igen. Denna gången med Linnéa. Solen sken idag och det var riktigt varmt! Man skulle haft badkläderna med! Det får bli nästa vecka när semestern börjar.
Hundarna badade och njöt i det varma vattnet!


Linnéa och hundarna

Imorgon är det kalas hemma hos Inger min syster. Malin och Carl har fyllt år. Malin fyllde 20 och Carl fyllde 16 år.
Det är knappt man fattar. Vart tog tiden vägen? Hur kan Carl bli 16 år redan!

Kommentarer

  • carina säger:

    Jaha, så det är där som det heter Harholmen! :) Lärde jag mig något nytt! Väldigt mysigt och många barnfamiljer var det!

    2010-07-13 | 12:37:10
    Bloggadress: http://carinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: