nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Va e d för en dag...

Kategori: Linnéa

Linnéas födelsedag! 24 februari föddes jag och då var det skottdag. Men sedan 1996 ändrade dom skottdagen till den 29 februari istället. schysst, nu kommer jag aldrig bli mer än 3 år. Hahahahaha men om det skulle vart som när jag föddes så fyller jag idag alltså 22 gamla år! =)

Idag har vart en helt underbara dag. Alla har vart så snälla å glada idag. Jag har till och med fått presenter!!!
När jag kom till jobbet står min arbetskamrat Robin där med ett paket i handen! Han e la för söt!


System of a down tröja från Robin!

Sen ringde mamma å sa att hon va på väg förbi mitt jobb och ville ge mig en födelsedagskram. Men så hade hon med sig en STOR present till mig!!!


Ett fotbad av mamma! Jippie!

Mamma hämtade mig på jobbet när jag slutat. Vi åkte förbi Willys å hämtade upp Björn som hade handlat lite god mat som han ska fixa till mig ikväll! Man kan ju säga att man saknar Mammas gamla bil. Vi fick sitta i framsättet å knö. hehehe

När vi kom hem fick jag blommor och hjärtkakor!


I vanliga kakor brukar det ju innehålla spår av nötter men i mina kakor var det nåt annat...



Ha en bra kväll. Det ska jag ha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: