nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Ledsna hjärtans dag.

Kategori: Lena

Min bil pajade igår. Bigtime. Den havererade totalt när vi var på väg för att hämta hundarna som varit hos Leo och Carina igår. Den låt nåt hemskt en sisådär 20 sekunder och sen var det stopp.
Jag fick ringa Leo och han hämtade oss. Sedan fick vi låna en av deras bilar för att ta oss hem. Jag ringde bärgaren och han lovade att komma nästa morgon och hämta den. Men polisen ringde efter en timma så jag ringde bärgaren igen. Det slutade med att bärgaren hämtade bilen redan igår kväll.



Idag när jag vaknade insåg jag att jag verkligen inte hade min gamla bil kvar längre. Snyft!
Det var väldigt tråkigt. men det var väl dags, antar jag. Jag har pratat om ny bil länge nu så nu blir det av!
Imorgon skall jag sluta deppa.
Jag och Aron promenerade till tåget idag. Han var också nöjd med lördagen och tyckte det var kul att vi varit där och hälsat på!
Han kommer hem på fredag igen. Sedan blir han borta några veckor. Dom skall till Stockholm och vakta slottet!

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    Kommer att sakna big baby car... kommer kännas konstigt när man ser dig i en annan bil...=(



    Hoppas din dag varit okej ändå! Älskar ju dig!

    2010-02-14 | 18:50:33
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: