nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Kebab!

Kategori: Lena

Vi träffades halv 5 idag på Tjolöholm, Catharina och jag och våra hundar. Vi var alldeles ensamma! Inte en enda bil eller en enda människa på hela stället! Det händer inte ofta! Vi gick en härlig långrunda i skogen. Snön gjorde att det kändes i ben och ljumskar och vi hade varit ute i mer än 1,5 timmar när vi kom tillbaka till bilarna.

När vi skulle åka hem fick Catharina ringa för hon skulle ha med mat hem till Tim. Pizza ville han ha! Och det slutade med att vi åkte till Marios och käkade pizza och kebab. Jättetrevligt och kul! Jag var nog ganska trött för jag frös jättemycket efter maten. jag slutade inte frysa förrän jag kommit hem och fick slängt i mej en balja kaffe! Härligt!


Här är ett klipp från i somras när vi tränade lydnad utanför mitt hus. Catharina frågade efter det idag!
Här är det Catharina! Tack för idag! Det var kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: