nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Insnöad

Kategori: Lena

Dörren gick knappt att öppna imorse när jag skulle gå ut med hundarna. Och när jag fått "knött" upp den fick jag inte igen den. J--ra snö! Hundarna tycker att det är toppen och flyger fram. Katterna vägrar att gå ut och jag förstår dom. Jag fick backa in bilen flera gånger igår. Det var så mycket snö på uppfarten att den bara fastnade. Och när dom skottar gatan blir det en stor vall framför min uppfart.Det blir för Aron att skotta idag. Skall försöka återkomma med blider på det senare.

Vi hade en trevlig eftermiddag i affärerna igår eftermiddag, Carina, Linnéa och jag. Först var vi hemma hos Carina och fikade. Carina har blivit värsta storbakaren och det bjöds på nybakat bröd, annorlunda mandelkubbar där mandeln var utbytt till kardemumma. Strunt samma dom var megagoda. Sedan var det jättegod kladdkaka med vaniljglass och proppmätt blev man som vanligt! Vi skrev lite papper så nu har jag köpt deras Audi. Jag har alltså bil igen!


Typ så här ser den ut!

Sedan åkte vi till Freeport - nä det gjorde vi inte men till affärer på det industriområdet som jag inte vet vad det heter kom jag på nu.
Linnéa hittade svarta gardiner med kinesiska tecken på. Likadana som Aron har påslakan. Så nu ska det bli draperier äntligen till honom!
Sedan drog vi vidare till Kungsmässan. Det var ett tag sedan jag gick i affärer. Det var riktigt kul i alla fall. Inte så mycket folk som vi trodde tack vare all snön.



Jag fick en nyckelring i form av "My little pony" - inte riktigt som på bilden. Min är mer som ett mjukisdjur men med en cool effekt. När man klämmer på sadeln gnäggar och frustar den! Hahahaha! Tack Carina!

Kommentarer

  • Anki säger:

    hm kände du igen gatan som skottarna satt på ha ha ha

    2010-02-21 | 15:02:39
    Bloggadress: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här: