nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

God morgon!

Kategori: Lena

Vad trevligt att bli bjuden på middag! Vi kommer gärna!
Jag har sovit på soffan nästan hela natten (ovanligt!) och några timmar i sängen. Nu är jag uppe igen. Hundarna vill ha sitt så jag skall snart ge mej av på nåt. Får se vad det blir!
Igår kväll var jag i Göteborg på pressvisning av vår monter inför Båtmässan 2010.


Här är Kjell framför våran monter!

Det var mycket folk och tittade och Kjell hade fullt med tänkbara kunder som var jättenyfikna på våra produkter. Jag tog en del kort och det var mat och dryck i montern! Och Kjell var på bästa humör nu när allt kommer igång, äntligen!
Åkte hem vid 8-tiden till Aron som var snäll nog att ta hand om hundarna när tiden var knapp och jag hade bråttom!
Nä, nu skall vi ut en stund! Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: