nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Sista veckan!

Kategori: Lena

Har börjat smygjobba lite denna veckan. Det var helt ok. Man har ju bästa jobbet så det känns ju inte tråkigt!
Annars är det mest hundträning och hemmafix som gäller dessa lediga dagar. Aron har fått lite fint i sitt rum. Soffa till rummet med lite kuddar och en fin filt, ny matta och överkast till sängen. Detta gjorde verkligen susen!

Själv har jag införskaffat en ny bred säng. Underbart! Hundarna och även katterna, speciellt Melker gillade den. Jag fick en fin mörkblå volang till sängen av Björn och med ett överkast jag fått av Inger blev den helt perfekt! Och så har jag köpt ett fint datorbord. Det känns så lyxigt och det blev så fint alltihop!


Hundarna sover i min nya säng!

Idag har jag varit hos Kim en sväng på kvällen. Hennes dator har "ballat ur" och trots att vi lade ner en hel del energi så verkade datorn vara på upphällningen, tyvärr. Det blir nog en ny imorgon.
Sedan skall vi åka till Skårs Gård imorgon och äta brunch! Mamma, jag, Aron, Linnéa och Björn. Det skall bli trevligt och gott. Vi har inte varit där på länge så nu e det dags! Det blir en bra uppladdning inför måndagen - första dagen på jobbet efter semestern.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: