nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Härlig Lördag!

Kategori: Linnéa

Idag har varit en skön dag! Vaknade av att busarna bet mig i tån... Gick upp och klippte gräset. Vid 12 kom mamma och mormor och hämtade mig och Björn. Vi åkte till Skårs Gård och käkade brunch! Mums va gott det va men man blir juh så mätt... Synd att inte Aron var med (han mådde lite kasst =)) för han har alltid så roliga kombinationer på sin tallrik. Men idag fick Björn stå för det!


Vaniljsås och prinskorv! MUMS!!!

Efter brunch var vi så mätta att vi gick en härlig promenad med hundarna. Det behövdes annars hade man somnat på direkten! Efter det så åkte vi till Coop. Jag behövde köpa en ram till min tavla jag gjort som ska sitta på toaletten!



När vi kom hem så låg dom små katterna å sov i soffan. Men när vi började låta lite i köket kom dom springandes. Vi gav dom lite tonfisk och dom åt som galningar! Dom fick varsin skål men Dexter var ju tvungen att äta ur Castors skål hela tiden... hehe



Nu börjar vi faktisk, tro det eller ej, bli lite hungriga så vi ska göra en kantarellomelett!



Imorgon e det kalas för mormor!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Tack för igår! Aron tyckte det var taskigt att vi skickade kort på maten till honom :-)

    Ni hittade kantareller hemma till slut då? Ser goda ut! Vi ses senare!

    2010-08-08 | 09:36:59
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: