nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Påskafton!

Kategori: Linnéa

God morgon allesammans! Idag e det påskafton! Jag vaknade imorse av att solen lös in genom fönstret och då va klockan bara 8. Härligt! Satte mig vid datan och efter en stund lät det som d var någon på verandan. När jag öppnar dörren sitter lille Bamse där. Bamse är en hund som bor en lite bit här ifrån men brukar rymma hemifrån ibland. haha. Så söt. Han ville komma in. Han kände väl lukten av sexy å gänget! Haha!! Ringde mamma som ringde ägaren. Medans vi väntar på att han ska komma å hämta Bamse tar Björn och jag varsin stol å sätter oss i solen! Hur skönt som helst. Våren är här!

När vi sedan gick in så kände jag att jag behövde snyta mig och helt plötsligt började de forsa näsblod!!!! Usch va äckligt. Jag som nog aldrig blött näsblod innan... jaja nån gång ska  vara den första!

Snart måste jag börja göra iordning lite innan Mamma, Aron, Leo och Carina kommer. Vi ska ha lite påskmiddag! Ska bli väldigt trevligt! Och så får jag inte glömma travet idag. 48 miljoner va d vA??! HAHA



Kommentarer


Kommentera inlägget här: