nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Mysig torsdag

Kategori: Linnéa

Igår va en underbar dag trots vädret... Det haglade juh... bläää!!

Efter jobbet träffade jag Nasim. Vi tog en fika å satt å tjöta om allt å inget. Hur mysigt som helst! Va längesen jag träffade henne nu men vi får skärpa till oss. I helgen ska vi ses igen! Jippi! Längtar!!!!!


Söta Nasim

Sen när jag kom hem så gick jag och brother bear ut på en liten promenix. Vi såg massa rådjur! Så fina!


Haha inte bra bild alls men dom sprang så fort. Men om ni ser två vita prickar på bilden så är det deras lilla tuss på baken! hehehe...


Sötnos!

Imon e det FREDAG!!!!!! Hoppas våran tv-bänk, som vi beställt, kommer imon! Hoppas hoppas hoppas!

Har´e bra!

Kommentarer

  • Anki säger:

    Fniss fin bild på rådjuren jag använde fantasin och såg dem!

    2010-04-23 | 10:21:03
    Bloggadress: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här: