nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Det bästa med våren e vädret :-)

Kategori: Lena

Nu e jag på gott humör varje dag. Snön e borta och det är ljummet. Regnar gör det ibland men vad gör det? Linnéa ringde häromdagen och ville promenera. Det var sent på eftermiddagen så vi åkte direkt från henne till Tjolöholm. Där är jättefint att gå och på vardagarna är där inte mycket folk.



Linnéa tog min kamera och hon tog en himla massa kort!

Hundarna hade jättekul och vi njöt av det fina vädret. Vi tog det lilla lugna så promenaden blev lång och skön!



Canadagäss var det gott om även om de höll sig på långt avstånd. På detta kortet tror jag det är 3 ungkarlar faktiskt.
Nu är det faktiskt så fint att man vill att tiden skall bromsa lite för när det börjar grönska så går tiden alldeles för fort.
Det är kul att ha Linnéa i närheten igen. Nu kan vi promenera ibland som vi alltid gjorde förr. Jag tycker det är jätteroligt!



Det blev några skojbilder också! Här när jag tittar fram bakom en stor gren! :-)



Vi gick Grevens runda - ja, nästan i alla fall. Sådana här fina skyltar sitter det i skogen vid alla "korsningar" så att man inte skall gå vilse!



Sexy och meja sprang och hade attans roligt! Dom ser ut som valpar bägge två, tycker jag! Vi får göra om det här snart, Linnéa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: