nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Torsdag igen!

Kategori: Lena

Det är helt galet vad veckorna går fort! Imorgon är det fredag igen! Helt overkligt!
Aron kommer hem från lumpen igen imorgon. Det skall bli kul! Han ville att vi skulle gå och se Flickan som lekte med elden (Tror jag det var.) som har premiär imorgon. Men jag har ju inte sett den första filmen än! Och Linnéa berättade hur svårt det var att få tag i biljetter. Så det blir lite film här hemma någon av kvällarna i helgen! Och kanske nåt gott til!



Här är ett kort från Stättared där jag och Lizlott var igår. Det var längsedan sist men där är så fint! Kortet är taget högt ovanför sjön som ligger på vägen dit! Det enda tråkiga är att det mörknar ganska fort så vi gick inte så jättelångt denna gången.

Idag åkte jag till Tjolöholm för att gå en promenad med hundarna efter jobbet. Det var jättefint väder idag också så man får passa på. Jag mötte 3 tjejer med säkert 10 små pudlar. Kanske var dom fler. De gick rakt in på åkern när jag kom så jag fick aldrig en chans att titta närmare på dem. Annars var det i det närmaste folktomt. Men härligt är det och perfekt för att komma över "efter-jobbet-koman" som brukar slå klorna i mej efter jobbet!

Kommentarer

  • Anki säger:

    Mm det är verkligen skönt att komma ut i naturen.Jag brukar ju fly ut i naturen jag med. Det var värst vad designen ändrar sej här hela tiden..:) Fint!

    2009-09-18 | 08:32:21
    Bloggadress: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här: