nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Sjuk... BLÄ!

Kategori: Linnéa

Jaha då e man sjuk. Feber, ont i halsen, förkyld, kallsvettas bla bla bla...... Inte alls kul! Va på apoteket igår å köpte en massa grejer. Så nu i helgen blir det till att kurera sig. Dricka massa te å äta massa glass! hehe. Jag gillar vanligtvis inte te men chai latte är verkligen skitgott!!!! mmmm måste testa! Sedan köpte jag ett te med smak av fudge! hehe d va oxå väldigt gott!
Kaffe är inte alls gott just nu. Smakar beskt å konstigt. Jättetråkigt nu när vi köpte en ny kaffebryggare med inbyggd kvarn! Men så fort jag e frisk igen ska jag koka mig en nybryggd kopp kaffe med nymalda kaffebönor! =)


Vår nya kaffebryggare från Cusiniart!

Nä nu ska jag slänga mig på soffan å kolla på män som hatar kvinnor igen. Älskar den filmen. Längtar till nästa film som har biopremiär den 18 september. Flickan som lekte med elden. Vi har redan bokat biljetter! =)

Hej so long!

Kommentarer

  • Anki säger:

    En sådan kaffe bryggare skulle jag vilja ha med! Män som hatar kvinnor har jag köpt men inte sett ännu!

    2009-09-04 | 19:12:04
    Bloggadress: http://anci.62.blogg.se/
  • Lena säger:

    Krya på dej! Vi vill också se den filmen! Vi får ta den nästa helg!

    2009-09-05 | 00:45:47
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/
  • Linnea säger:

    Japp d gör vi! Saknar dig! Pusssss

    2009-09-05 | 11:48:40
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: