nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Onsdag

Kategori: Linnéa

Inte mycket som hänt här förutom jobb å lite bandy såklart. Jag har inte ont nånstans efter bandyn igår! Förutom några blåmärken då... hehe. La faktiskt några snygga mål också! =)
Å imorgon e d bandy igen, Gött! Nä nu blir d å chilla lite innan Björn kommer hem. Han jobbar över. Ganska skönt att vara ensam hemma ibland... hehe. Innan jag drar vill jag tipsa er om ett enkelt å gott pajrecept!

Pajrecept:

Lägg valfri frukt el bär i en smord pajform.
Smält 100gr margarin eller smör o tillsätt 1 ägg.
Blanda 3 dl mjöl, 1 dl socker, 2 tsk bakpulver och 1tsk vaniljsocker.
Rör i de torra ingredienserna i smör- och äggblandningen.
Bred blandningen över frukten/bären.
Grädda i 200 grader i ca 30 min.
Servera den varm med glass.

Mums!

Ha en trevlig kväll!

 

Kommentarer

  • Lena säger:

    Jag vill ha sådan god paj! Saknar dej! Kramar!

    2009-09-23 | 21:50:22
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/
  • Linnea säger:

    Då ska jag baka en sån till dig!! Saknar dig mest!!!! Puss

    2009-09-23 | 21:59:38
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: