nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Skön helg!

Kategori: Lena

Helgen går fort som vanligt! Aron har redan åkt tillbaka till lumpen. Men det verkar som om han gillar att vara där! I veckan som kommer skall dom göra basker-prov och det ser han fram emot om jag fattar saken rätt! Jag håller tummarna för att det skall gå bra!



Vädret är ganska höstigt nu med mycket regn och blåst. Men när det är uppehåll är det ganska fint faktiskt! Vi har varit ute och promenerat och tränat hundar denna helgen, Carina, Lizlott och Marie från Småland som varit här och hälsat på med sina hundar och så jag. Himla kul!
Jo, jag och Aron har tittat på en film med Al Pacino och Robert DeNiro. Kommer inte ihåg vad den heter när jag sitter här men dom är poliser (Som vanligt!). Bägge är mina favoritskådespelare men dom börjar bli gamla nu! Filmen var riktigt bra hur som helst och efter en kina-middag var det precis vad vi behövde på lödagkvällen!
Jag kommer att sakna dej nästa helg, Aron!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: