nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Onsdag!

Kategori: Lena

Jag och Carina gick en härlig långpromenad med hundarna på Tjolöholm efter jobbet idag. Det var jätteskönt och hundarna älskar det! Vi har gått en långsväng varje dag hela veckan men vi har varvat Tjolöholm med Tinaskogen (Fjärås) någon av dagarna. Hundarna är nöjda och man är piggare på kvällen så det gör riktigt gott! Dessutom är det fint väder även om det blåst en del och vi har alltid mycket att prata om.

På jobbet idag har det varit riktigt stressigt! Och som om inte det var nog gick min mobil sönder. Eller ja, den funkade men skärmen var svart och grönrandig på längden ungefär som en trendig halltapet! Jag startade om telefonen men den var helt kaputt. Järnspikar också! Den var inte ens ett år gammal och dyr var den också. Men ingen telefon klarar att åka i backen hur många gånger som helst. Jag kanske kunde ha lämnat in den men jag struntade i det.



Det blev den här! Den var väl söt? Hoppas jag gillar den även om det är ett annat märke än vad jag är van vid!
Aron har påbörjat sitt baskerprov i lumpen nu. Det skall bli kul att höra vad det gick ut på. Det visste han inte riktigt så det skall bli spännande att höra om senare i veckan. Men han kommer inte hem denna helgen. Det blir kanske lite tomt. Jag har börjat vänja mej nu men det är annorlunda nu när ingen bor här med mej längre. Det är tur man har hundarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: