nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

OMG!!!!

Kategori: Linnéa

Vilken helg!

I fredags när jag kom hem från jobbet så verkade Björn lite lurig men han sa att det inte va nåt. Jag försökte ändå gång på gång få honom att säga om det va något som hade hänt lr något han ville berätta men d va det inte..

Björn fredagsstädade lite medans jag började med maten. Klyftpotatis med fläskytterfilé, ungstekta rotfrukter och pepparsås blev det. Å shit va gott det blev. Har aldrig fått så mört kött innnan! D va hur gott som helst. Ja så när vi satt å åt så gick Björn iväg för en stund. Jag tänkte inte så mycket på det för jag var helt inne i idol och btw, jag fattar inte vad Camilla har där att göra. Hon e ju värdelös. Förstör alla låtar hon sjunger. Tove rockar! Jaja i alla fall, helt plötsligt dyker det upp värsta stora tunga paketet framför näsan på mig. BUT WHY???!!

När jag öppnar det så tror jag att jag ska dö!







Här e jag nog världens lyckligaste tjej!
Love u Björn!

I lördags åkte jag in till stan för att leta efter en ny vinterjacka. Hittade en snygg jacka från Filippa K som jag köpte.



Inte den bästa bilden men men go va den!

På vägen hem från stan fick jag reda på att Farfar hade dött. Hoppas han har det bra i himlen...

Lördagskvällen bestod sedan i god mat å film. 123 kapad med Denzel Wasington och john Travolta såg vi. Den va helt okej!

Nu e d söndag. Idag har jag städat lite å om en stund ska jag åka in till stan å ta en fika med Aron innnan han åker tillbaka till lumpen!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Ps. här e en bild som Björn tog förra helgen vi va hemma i KBA å passade hundarna. Inte lätt att ta bilder på dom hundarna asså ds.


lol

Kommentarer

  • Lena säger:

    Vilken kronjuvel! Vad fint det var! Han e allt bra din Björn! Jackan var inte dum den heller!

    Filmen med Denzel lät bra! Den får jag kolla på!

    Nu åker Aron till stan och träffar dej snart och då blir han borta i två veckor!

    Hoppas det gick bra igår till slut!

    Kanske kan du komma vägen härom någon dag nästa vecka så kan vi gå en sväng!

    Kramar!

    2009-10-04 | 15:58:51
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/
  • Linnéa säger:

    Ja visst e han min lille Björn! Ja jag får komma ner till dig nån dag så får vi gå en promenix å kolla på Denzel filmen. Ja på sas fick hela efternamnet plats så d gick bra. Sorry för att jag fick panik. hehe Japp nu har vi käkat kanelbulle å druckit coca cola! Hörs i veckan! Puss

    2009-10-04 | 18:47:02
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: