nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Mår bra och har det bra!

Kategori: Lena

Även fast sommaren är slut och hösten har kommit är jag på gott humör! Det känns härligt att må bra och känna sig uppåt. Helt utan anledning är det väl inte för jag har det ganska bra just nu! Om jag skulle lista varför skulle det antagligen se ut så här ungefär!

- Aron trivs i lumpen - man kan sluta oroa sig
- Linnéa och Björn skall flytta till Fjärås - jippii
- Bonita är så duktig när vi tränar - dom andra två e duktiga dom med
- Jag trivs ganska bra ensam - man gör vad man vill när man vill
- Nya arbetsuppgifter utöver det vanliga och det är jättekul - vilken tur man har
- Man har många goda vänner - och dom är bäst - allihopa!

Imorgon skall jag åka och byta däck kl 7. Vill gärna ha det gjort innan det blir vinterväglag. Annars kan jag nog inte komma till jobbet. Sista biten är det nämnligen en lång seg backe. Och så ska jag passa Bibbi, Ki's valp. Jag gör det vissa dagar. Det är inte så betungande - hon ligger i min bil och sover de stackars timmarna som Ki är på jobbet! Sedan brukar vi gå en sväng i skogen innan Bibbi åker hem igen. Meja och Bibbi tycker det är jättekul att springa och busa där!


Bibbi och Meja busar!

Kommentarer

  • Anki säger:

    Jag kikar in och läser bloggen nästan varje dag men dålig på att kommentera.

    2009-10-22 | 13:13:26
    Bloggadress: http://anci62.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Ja Lena jag kan varmt rekommendera Kreta en underbar ö.

    2009-10-22 | 21:24:27
  • Anki säger:

    Det var jag ovan!

    2009-10-22 | 21:25:37
    Bloggadress: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här: