nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Kul söndag!

Kategori: Lena

Vi hade bestämt att Linnéa skulle komma en sväng och hälsa på hemma hos mig idag! Jag tänkte att försöka hinna lägga spår till Bonita och åka till graven och fixa lite. Det gick väl sådär.. Jag stod på kyrkogården i Onsala när Linnéa ringde från stationen. Hon gick till Kungsmässan en stund medan jag gjorde klart och åkte och spårade med Bonita.


Det blev väl ganska bra?

När jag hämtat Linnéa åkte vi hem och fikade. Hon hade köpt gott bröd och pålägg. Och så hade hon med sina mumsiga muffinsar! Jag åt så jag höll på att spricka som vanligt! Det var jättegott! Vi satt och pratade en stund och brände lite bilder på en dvd. Men sedan var vi tvungna att röra på oss. Vi e ganska rastlösa av oss. Efter lite dividerande bestämde vi oss för att åka till huset som Linnéa och Björn snart skall flytta till för att se oss om i trädgården lite grann. Vi tittade efter rabatter och vilka blommor som redan fanns där. Vi hittade rosor och björnbärssnår och det gillade Linnéa. Fräckt att kunna plocka björnbär på tomten! Vi gick en runda med hundarna i skogen och hittade flera fina stigar som vi prövade. Jag skall gå där imorgon igen på lunchen!
Sedan var det dags för Linnéa att åka hem igen! Det var en riktigt trevlig dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: