nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Slapp dag.

Kategori: Lena

Vi startade tidigt idag. Carina och jag var i skogen ,med hundarna. Jag lade spår till Bonita och sedan tränade vi lite uppletande med Tequila och Meja. Sexy tittade på och trivdes med det! Det var ganska fint väder. Solen tittade till och med fram en stund!

Bonita, Meja och Sexy. Mina sötnosar!

Sedan åkte jag till stan. Jag hade tänkt titta in på Kupan, Röda Korsets secondhandbutik, för att se om jag hittade några "regn" tyger. Begagnade regnkläder till exempel. Jag hittade ett par regnrockar i mörkblått och ett par rosa täckjacksbyxor med ett par D-ringar i. Det rosa tyget kommer säkert till användning när Carina vill ha något nytt till Tikkan. Det händer ju ibland! Men dagens fynd var ju en begagnad kjol i fuskskinn med krokodilmönster! Vet inte till vad men det kommer jag säkert på snart!


Tjänstetecken jag gjort nyligen. Ett rosa till Tikkan och ett i jeanstyg till Funny!

Efter en liten tupplur fick jag nya krafter och var ute och klippte gräset. Det behövdes efter allt regnande. Gräset hade blivit riktigt långt! Jag rensade lite i rabatterna. Där har det också växt en hel del och pratade lite med Rigmor över häcken.

Aron och några kompisar är och badar. Jag blev lite avis men jag stannade hemma. Det hade faktiskt varit skönt med ett dopp. Det får bli en annan dag. Förresten, dom vill inte ha med mig till badet..

Kollade vidare efter kamera till mej. Pratade med min guru Kennet via mail så nu är jag inne på en fin Canon. Ska grunna på detta några dar så får vi se.

Nä nu ska jag uppdatera min hemsida. Det var ett bra tag sen sist!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: