nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Regn

Kategori: Lena

Spöregnat har det gjort mest hela dagen. Tråkigt och vått. jag och Carina har gått två varv i Kungsbackaskogen med hundarna så de sover gott nu i alla fall. Träning på klubben ikväll - oavsett väder!
Jag hämtade Aron hemma hos Pontus. Vi åkte till stan för att ta kort för han måste skaffa ID-kort. Det blev rätt roliga kort för hans hår var ganska högt efter en natts sömn och ingen kam :-)
Sedan var vi på banken för att ansöka om ID-kort. Det gick bra och var gratis! Vi stannade till på ett bageri och köpte en färsk limpa bröd och åkte hem och fikade. Nu är han hos Pontus igen och jag ser väl inte honom förrän på fredag eller så.


Aron i stora bilen!

Nu sitter jag vid datorn med värsta kameraköparångesten. Jag kan inte bestämma mej för vilken jag vill ha! Vad jobbigt! Kanske åker jag till stan och köper en imorgon. Det lutar åt en Canon.. Vi får se.
Nä, nu får jag börja städa om det ska bli nåt städat av idag.

Kommentarer

  • Anki säger:

    Du har allafall gått ut i regnet jag har bara tagit bilen till Ica och sedan har jag suttit och ugglat inomhus.

    2009-07-27 | 17:24:44
    Bloggadress: http://anci62.blogg.se/
  • Anki säger:

    Har länkat er blogg på min blogg hoppas att det var ok?

    2009-07-27 | 17:27:21
    Bloggadress: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här: