nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Måla!

Kategori: Linnéa

Idag har jag varit på kungsmässan med Terese å shoppat lite på mellandagsrean å shit va mycket folk d va... men men hittade lite skoj. Fast Terese shoppade så mycket att hon knappt orkade bära. Hahahah
Sedan åkte vi till huset så hon kunde få en titt!

Igår va vi i huset å målade. Jag och Aron målade min walk in closet. Det va skioj och blev faktiskt väldigt fin så nu e d bara att inreda den! Björn och hans bror Jens målade tak å vägg i både kök och vardagsrum. Dom började vi 11.00 å va klara vid 4 på morgonen. Galningar! Men nu e d klart i alla fall så på måndag blir d att köra ner våra grejer! Ska bli så kul!


Här filmade Aron lite!

Nu e d dags att röra sig hemmåt i alla fall å packa ner det sista. Imorgon fyller Tikkan och Meja 2 år så d blir d lite middag hos Leo och Carina om jag får följa med! Sen på måndag e d jobb igen... men bara tre dagar som tur e å sen e jag ledig en vecka till. Längtar till nyår... undra va man ska hitta på då!

Ha d gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: