nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

God Jul!

Kategori: Lena

Vaknade halv 9 idag! det måste vara rekord. Nuförtiden brukar jag vara uppe vid 7-tiden. Man kanske börjar återgå till det normala igen.
Det töade ute när jag var ute med hundarna men det blir bra när vi skall ut och åka med bilen. Det hade inte varit kul med snöoväder idag.
Jag väckte Aron och vi åt lite julmat. Det var gott! men det blev hönökaka istället för vörtbröd.
Katterna och hundarna fick smaka på julskinkan. Katterna speciellt älskade julskinka. De åt flera bitar! Smirre är så tjock så hon kommer nog snart att spricka!
Men hon brukar smalna av framåt våren så vi struntar i diet till henne.


Nu har vi hjälpts åt att färga Arons hår vitt. Eller gult kanske kan man säga. Men det blev faktiskt ganska fint. Speciellt nu som han är korthårig och allting! Lite Leo när han var blond ett tag liknar han. Jag fick inte ta kort på honom men det kommer så småningom när han vänjt sig!
Nu har vi packat paket och jag skall hoppa in i duschen och sedan skall vi hämta upp Linnéa och Björn på väg till Jörlanda. Där väntar farmor och Martin och lite god julmat hoppas jag.



Hundarna får också åka med till farmor och Martin! På hemvägen skall vi stanna till hos Linnéa och Björn för att lasta bilen full med kartonger inför deras flytt! det blir bra med lite motion efter all julmaten!
God Jul alla!

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Haha ja d kan väl behövas så mycket som vi kommer äta hos farmor!

    2009-12-24 | 12:57:40
    Bloggadress: http://nealena.blogg.se/
  • Terese säger:

    God jul! Hoppas att ni får en toppendag! =)

    2009-12-24 | 13:28:28
    Bloggadress: http://tewa.blogg.se/
  • Anki säger:

    Tack för Julhälsningen och här kommer en till dej med familj. Kram

    2009-12-25 | 12:09:55
    Bloggadress: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här: