nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Godmorgon!

Kategori: Linnéa

Idag var jag och Björn uppe med tuppen. Tvättid 8-11. Sedan ska vi ut på stan. Ibland e det riktigt skönt att gå upp tidigt. Dagen blir så mycket längre.

Igår när jag gick till jobbet var det ju jättekallt. E sommaren slut nu... :(
Jag frös jättemycket. Ville ha på mig vinterjacka. Men till vintern blir det till att köpa en ny dun jacka. Min gamla e så sliten å dragkedjan e sönder. Vill ha en brun lr grön jacka tror jag.
Nån av dom här kanske:

Tycker att dessa e snygga. Får se vad det blir!

Nä nu måste jag springa ner till tvätten!

Kommentarer

  • Anki säger:

    Jag frös i fredags morse det hade inte varit dumt med en sådan där go jacka då.

    2009-08-15 | 16:09:00
    Bloggadress: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här: