nealena

Linnéa och Lenas blogg om vanliga, roliga, tråkiga saker som händer varje dag!

Fredagsmys!

Kategori: Linnéa

Nu e d fredagsmys om det så e det sista jag gör! FREDAGSMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS! =)'

Imorgon ska Björn jobba en stund på morgonen sedan ska vi åka till KBA å äta brunch med mamma, Aron och kanske morfar å margaretha. Det ska bli kul!

Efter en hektisk vecka på jobbet så var fredagen relativt lugn. GÖTT! Gick hem 3 idag=) Fast kom inte hem mycket tidagre för det för vagnen bråkade som vanligt...

Jag å mamma va ute å gick i Kungsbackaskogen innan jobbet. D va så gött! Vi tog en "jättefin" Bild på oss själv! hahahahahaha. Vi såg ut som skräcködlor...
Jag älskar vädret på morgonen. Jag vill att det alltid ska vara så. Luften känns så fräsch å det är varken för varmt eller kallt, alldeles lagom...
Å nu när det börjar dra sig mot höst kan man ju köpa nya stövlar/Boots! Har saknat!!!
Hittade några fina som jag nog ska testa nån dag snart!


Gorgeous!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: